ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS WWW.CIUZINIAI.LT PIRKIMO TAISYKLĖS
1. Sąvokos
1. 1. Pardavėjas – UAB „Vivjena“, juridinio asmens kodas 125002533, PVM mokėtojo kodas LT250025314, veiklos adresas Kalvarijų g. 125A, BALDŲ ROJUS, II a., LT-08221 Vilnius, registruotos buveinės adresas Fizikų g. 6-17, LT-0845 Vilnius.
1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
1.3. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.4. Taisyklės – šios „Elektroninės parduotuvės www.ciuziniai.lt pirkimo taisyklės“.
1.5. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis elektronine parduotuve.
1.6. Elektroninė parduotuvė – www.ciuziniai.lt svetainės pagrindu veikianti elektroninė parduotuvė.
1.7. Fizinė parduotuvė – parduotuvė, esanti adresu Kalvarijų g. 125A, BALDŲ ROJUS, II a., LT-08221 Vilnius.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Šios Taisyklės, kartu su priedais, yra skirtos suteikti informaciją apie Pardavėją bei nustatyti prekių pirkimo bei pardavimo tvarką ir sąlygas elektroninėje parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas registruodamasis parduotuvėje ir pažymėdamas varnelę patvirtina, kad su Taisyklėmis susipažino ir su jomis sutinka. Tokiu būdu Taisyklės yra Pirkėjui ir Pardavėjui privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės ir pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
2.3. Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dėl prekių pardavimo interneto svetainėje. Prieš vykdant bet kokių prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad registracijos metu Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei susipažinti su Privatumo politika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir prekės užsakymas yra negalimas.
3. Prekių užsakymas, pirkimo – pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas
3.1. Pirkėjas, užsisakydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens duomenis.
3.2. Kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę bei suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai, ir sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis. Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui patvirtinimą Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.
4. Pirkėjo teisės
4.1.Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo Taisyklių nustatyta tvarka.
4.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
4.5. Pirkėjas taip pat turi kitas teises, įtvirtintas šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
5. Pirkėjo pareigos
5.1. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų elektroninėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.3. Pirkėjas privalo nurodyti tikslią pristatymo vietą ir laikytis kitų, su prekių pristatymu susijusių reikalavimų.
5.4. Pasikeitus Pirkėjo duomenims, pateiktiems užsakant prekes, Pirkėjas nedelsiant privalo
informuoti Pardavėją.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabiliam veikimui ar saugumui, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo apriboti ar panaikinti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve, arba, išskirtiniais atvejais, panaikinti Pirkėjo registraciją.
6.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.
6.3. Pardavėjas gali iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
6.4. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai keisti šias Taisykles apie tai iš anksto neinformavęs Pirkėjo. Jei Pirkėjas po šių sąlygų pasikeitimų naudojasi elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutiko su Taisyklių pakeitimu.
6.5. Pardavėjas turi teisę keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų elektroninės parduotuvės funkcijų veikimą, taip pat keisti elektroninėje parduotuvėje esančių elementų išdėstymą.
6.6. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra, be atskiro Pirkėjo sutikimo, jo pasirinktų įsigyti prekių (krepšelyje esančių prekių) pirkimą išskaidyti į atskirus užsakymus, nebent Pirkėjas iki užsakymų patvirtinimo pageidauja krepšelyje esančias prekes įsigyti pateikiant vieną bendrą užsakymą. Tokio išskaidymo atveju konkrečiam užsakymui tenkančių papildomų paslaugų (pvz., prekių pristatymo, užnešimo ir pan.) kaina atitinkamai išskaidoma atskiriems užsakymams, todėl gali skirtis nuo paslaugų kainos, nurodytos konkrečios prekės aprašyme.
6.7. Pardavėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, kituose elektroninės parduotuvės dokumentuose bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
7. Pardavėjo pareigos
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui užsakytas prekes nurodytu adresu, laikydamasis Taisyklėse numatytų reikalavimų.
7.3. Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.5. Susidarius svarbioms aplinkybėms ir negalint pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę arba savo savybėmis panašiausią prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų.
7.6. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
7.7. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti visas šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą, išskyrus laiką, kai elektroninė parduotuvė neveikia.
8.2. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį.
8.3. Už prekes Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes būdais, nurodytais elektroninėje parduotuvėje.
8.4. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios darbo dienos po apmokėjimo už prekes gavimo.
8.5. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo užbaigimo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
8.6. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.
9. Prekių pristatymas
9.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
9.2. Pirkėjo pasirinkimu, prekės gali būti pristatomos į namus.
9.2.1. Pirkėjas, prekių užsakymo metu, yra atsakingas už teisingą prekių pristatymo vietos nurodymą;
9.2.1. Pirkėjas prekes įsipareigoja priimti pats. Tuo atveju, kai pats Pirkėjas prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
9.2.2. Prekių pristatymo metu Pirkėjas kartu su prekę pristačiusiu asmeniu privalo patikrinti prekių būklę. Pastebėjęs prekės pažeidimą, Pirkėjas privalo tai pažymėti jam pateiktuose dokumentuose. Pirkėjui priėmus prekę be pastabų, laikoma, kad prekė perduota nepažeista, nesutepta ir tvarkinga
9.2.3. pristatymas laikomas įvykdytu, kai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu;
9.2.4. nuosavybės teisė į prekę pereina Pirkėjui nuo to momento, kai kurjeris perduoda prekę Pirkėjui;
9.2.5. į prekių pristatymo sąvoką įeina prekių pristatymas iki namo durų ir sutartu laiku. Jeigu Pirkėjas pageidauja užnešimo iki buto, jis turi pranešti raštu į info.ciuziniai.lt į kurį aukštą reikės užnešti prekę ir jam bus pateikta užnešimo kaina. Jeigu sutartu laiku Pirkėjo namuose nėra, siunta laikoma nepristatyta dėl Pirkėjo kaltės ir tokiu atveju Pirkėjas privalo sumokėti už pakartotinį atvežimą naujai sutartu laiku.
9.2.6. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo momento patikrinti prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Taisyklių sąlygas;
9.2.7. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus;
9.2.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės laiku nėra pristatomos arba visai nepristatomos dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
9.3. Pirkėjas gali pasirinkti prekes atsiimti fizinėje parduotuvėje, jeigu tokia galimybę perkant prekes yra nurodyti elektroninėje parduotuvėje.
9.3.1. Pardavėjui paruošus prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu arba SMS žinute;
9.3.2. užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas jei užsakymas apmokėtas iš anksto ir 5 (penkias) dienas jei užsakymas bus apmokamas atsiėmimo vietoje po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, apie galimą prekių atsiėmimą. Prekių neatsiėmus per šiame punkte nurodytą terminą, užsakymas atšaukiamas;
9.3.3. nuosavybės teisė į prekę, atsiimant ją fizinėje parduotuvėje, pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Pardavėjas perduoda prekę Pirkėjui;
9.3.4. atsiimant prekes parduotuvėje Pirkėjas turi nurodyti užsakymo numerį ir pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar kitus Pardavėjo nurodytus dokumentus, patvirtinančius teisę atsiimti prekes;
9.3.5. atsiimti prekes gali tik pats Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, užsakant prekes būtent jis turi būti nurodomas kaip prekių gavėjas. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę reikalauti įgaliojimo prekių atsiėmimui;
9.3.6. prekių atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo patikrinti prekių pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją:
a) nustačius prekių pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento, komplektiškumo ir komplektacijos neatitikimą (-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę Prekių nepriimti;
b) Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus prekes, laikoma, kad prekės perduotos tinkamoje pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Taisyklių sąlygas.
10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
10.1. Kiekvienos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose.
10.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų Lietuvos Respublikos teisės aktų.
10.4. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali skirtis nuo realaus prekės vaizdo dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
11. Teisė atsisakyti pirkimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
11.1. Teisė atsisakyti pirkimo sutarties
11.1.1. . Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų turi teisę grąžinti originaliai supakuotą ir nenaudotą prekę, iš anksto pranešdamas apie tai Pardavėjui ir suderindamas grąžinimo sąlygas. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti LR Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytų išimčių atveju:
1. jei prekės buvo pagamintos pagal specialius Pirkėjo nurodymus, buvo gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą.
2. nupirkus supakuotą prekę, prekė buvo išpakuota po pristatymo. Taip pat jei prekė nėra tinkama grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
11.1.2. Apie pirkimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu [email protected]. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
11.1.3. Pasinaudoti pirkimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: (a) kai sudaroma pirkimo sutartis – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; (b) jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; (c) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį; (d) jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.
11.1.4. Jeigu Pirkėjas atsisakė sutarties kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
11.1.5. Jeigu Pirkėjas atsisakė sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 11.6 punkte numatytos nuostatos.
11.3. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės
11.3.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo savo valią apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise gali išreikšti dviem būdais:
- pranešimą su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siųsti el. paštu [email protected]. Pirkėjas šiame pranešime turėtų nurodyti (i) užsakymo numerį, (ii) prekės gavimo datą, (iii) prekės pavadinimą, (iv) modelį, (v) dydį, (vi) kiekį, (vii) kainą (įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM), (viii) keitimo priežastį, (ix) informaciją, į kokią prekę norima keisti, (x) banko sąskaitos numerį, į kurią būtų grąžinami pinigai susidarius kainų skirtumui;
- atsispausdindamas ir užpildydamas elektroninės parduotuvės svetainėje esančią prekių keitimo formą, ir pridėdamas ją prie grąžinamos prekės.
11.3.2. Gavęs grąžinamas prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
11.3.4. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
11.3.5. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte.
11.4. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės
11.4.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
11.4.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių 11.3 punkto nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
11.4.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
11.4.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
11.4.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
11.4.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
11.4.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 11.4.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 11.4.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.4.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.
11.4.4. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
11.4.4.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu [email protected], pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
11.4.4.2. pranešime nurodyti užsakymo numerį, prekės gavimo datą, prekės pavadinimą, modelį, dydį, kiekį, kainą (įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM), aprašyti prekės trūkumą ir grąžinimo priežastį, banko sąskaitos numerį, į kurią būtų grąžinami pinigai.
11.4.5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą.
11.4.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
11.4.7. Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas, išskyrus Taisyklėse numatytas išimtis. Grąžinant prekes vadovaujamasi Taisyklių 11.6 punktu.
11.4.8. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
11.4.9. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
11.4.10. Atskiros netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės gali būti numatytos su jomis pateikiamuose garantiniuose talonuose (garantijose).
11.5. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes
11.5.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu [email protected]. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
11.5.1. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte
11.6. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka
11.6.1. Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas. Grąžinant prekes Taisyklių 11.1. -11.3. punktuose nustatytais atvejais taikomi papildomi reikalavimai: prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama - visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.
11.6.1. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu, išskyrus atvejus, kai įsigyta preke grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, o kartu su ja pateiktos dovanos dėl savo pobūdžio per terminą nuo prekės įsigijimo iki šios prekės trūkumų paaiškėjimo dienos buvo suvartotos arba pasibaigė tokių dovanų tinkamumo naudoti terminas.
11.6.1. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
11.6.1. Jei Pirkėjas įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 11.6.2 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
11.6.1. Pirkėjas pasinaudojęs Taisyklių 11.1-11.5 punktuose numatytomis teisėmis turi įvykdyti Taisyklėse numatytus reikalavimus dėl prekių grąžinimo ir laikytis jose numatytos tvarkos.
11.6.1. Grąžinti prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į fizinę parduotuvę arba per kurjerius. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu arba el. paštu [email protected] arba Pirkėjas jas pats pristato į fizinę parduotuvę.
11.6.1. Jei Pirkėjas pasinaudojo Taisyklių 11.1, 11.3-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis, pinigai jam grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
11.6.1. Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.3 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos. Pasinaudojus Taisyklių 11.4-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos, prekės grąžinimo išlaidos.
11.6.1. Jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą, šio būdo išlaidas viršijančių Pirkėjo pasirinkto kito prekės pristatymo būdo išlaidos yra negrąžinamos.
11.6.10. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 11.6.2 punktui.
11.6.11. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
12. Atsakomybė
12.1. Pirkėjas yra atsakingas už užsakymo metu pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nenurodo tikslių duomenų, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už dėl šios priežasties kilusias pasekmes.
12.1. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve.
12.1. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims; Jei šios elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
12.1. Jei Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje yra nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
12.1. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
12.1. Pardavėjo atsakomybė ribojama parduotų prekių kainos suma, išskyrus atvejus, kai kitokią atsakomybę numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
13. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
13.1. Pardavėjas gali organizuoti elektroninėje parduotuvėje įvairias akcijas.
13.2. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai ir be atskiro įspėjimo pakeisti akcijų sąlygas arba jas panaikinti.
14. Apsikeitimas informacija
14. 1. Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes nurodytu elektroninio pašto adresu, gyvenamosios vietos adresu arba SMS žinute jo nurodytu telefono numeriu.
14. 2. Pirkėjas pranešimus ir klausimus gali siųsti elektroninės parduotuvės interneto svetainėje nurodytais kontaktiniais duomenimis.
14. 3. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į SPAM katalogą, ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
15. Baigiamosios nuostatos
15.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
15.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems teisiniams santykiams, įskaitant ir ginčams, taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
15.3. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
15.4. Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią Sutartį nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o atskiras arba dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba dalinis pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis įsipareigojimas neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
15.5. Visi ginčai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, visi nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
15.6. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, elektronini pašto adresas [email protected], tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.